Corona Schermen

Retourneren en annuleren

Hoe kan ik een artikel schrappen uit mijn winkelwagentje?

Een artikel uit je winkelwagentje schrappen gaat al even makkelijk als het er in leggen! Ga gewoon naar je winkelwagentje en klik op ‘verwijder’.

Hoe en waar kan ik mijn aanhuislevering annuleren?

Als je je aanhuislevering wil laten annuleren, contacteer je onze klantendienst per mail : preventiescherm@franssen.be. Zij zullen je verder helpen en ervoor zorgen dat je levering geschrapt wordt, zonder dat je daarvoor moet betalen (of dat je je geld terugkrijgt, in het geval je al betaald zou hebben).

Kan ik mijn artikel(en) terugsturen?

Bij corona-scherm.be heb je het recht ons te laten weten dat je afziet van je aankoop bij bestelling, binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst. De termijn van 14 kalenderdagen laat je toe het gekochte artikel te beoordelen en te inspecteren zoals in een winkel. In die tijd moet je het gekochte artikel met de nodige zorg hanteren. Je mag het artikel slechts uitpakken en uittesten voor zover het noodzakelijk is om je inspectierecht uit te oefenen. Het gekochte artikel mag alleen in de originele staat worden geretourneerd.

Voor volgende artikelen geldt het herroepingsrecht niet:

Artikelen die niet meer verkoopbaar zijn omdat je het meermaals gebruikt hebt.
Bevuilde, beschadigde en onvolledige artikelen.
Artikelen die op maat zijn gemaakt.

Hoe en waar kan ik mijn artikel(en) omruilen?

Voldoet het aanhuisgeleverde artikel niet aan je verwachtingen? Je beschikt dan over 14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag volgend op de levering van je pakket, om eventueel af te zien van je aankoop.

We vergoeden je terug na ontvangst en controle van het artikel. Als je je volledige bestelling retourneert, vergoeden we ook de verzendkosten die je al betaalde. Je betaalt wel sowieso de retourkost (€10,00).

Moet ik betalen om mijn reservatie of aanhuislevering te retourneren?

We rekenen retourkosten aan als we het artikel komen ophalen bij jou thuis (€10,00). De retourkosten worden automatisch afgetrokken van het terug te betalen bedrag. Als je artikel door bpost bij je thuis werd geleverd, kan je het ook kosteloos terugsturen via bpost.

Mijn artikel is beschadigd of onvolledig geleverd, wat nu?

Wordt een artikel (volledig of gedeeltelijk) beschadigd geleverd, dan kan je je product binnen de 7 kalenderdagen terugsturen en krijg je het volledige bedrag terugbetaald.

Mijn artikel is niet geleverd, wat nu?

Is je artikel niet geleverd, dan neem je best contact op met onze klantendienst, zodat zij kunnen uitklaren wat er fout is gegaan. Onze klantendienst is per mail bereikbaar : preventiescherm@franssen.be

Wanneer word ik terugbetaald als ik een artikel terugstuur?

Wij vergoeden je na ontvangst en controle van het artikel. Als je je volledige bestelling retourneert, dan vergoeden we ook de verzendkosten die je eventueel al betaalde. Van het terug te betalen bedrag worden de retourkosten (€10,00) afgetrokken.
Als je met Visa betaalde, vind je het terugbetaalde bedrag op je volgende maandafrekening.
Als je via overschrijving betaalde, storten wij het bedrag binnen de 10 werkdagen terug.

Mijn vraag staat niet in deze lijst.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar! Onze klantendienst is per mail bereikbaar : preventiescherm@franssen.be